Την Πέμπτη, 8 Μαρτίου, μεγάλες εμπορικές εταιρείες ανταγωνίστηκαν για το ποιός θα τιμήσει με τον πιο ξεχωριστό τρόπο το γυναικείο φύλο, καθώς ήταν η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας!

Κάποιες εταιρείας εμφάνισαν καινούργια προϊόντα στέλνοντας το μήνυμα ότι ήρθε η ώρα για τις γυναίκες να αποκτήσουν περισσότερη εξουσία και να σταματήσει η υποτίμηση, η υποβάθμιση και η ανισότητα στην εργασία και την αμοιβή.

Η Mattel, γνωστή αμερικανική εταιρεία παιχνιδιών, ανακοίνωσε ότι θα εμφανίσει σειρά «Μπάρμπι» στις οποίες θα απεικονίζονται σημαντικά γυναικεία πρόσωπα της ιστορίας – από τη Μεξικανή ζωγράφο και ακτιβίστρια του φεμινισμού Φρίντα Κάλο έως την Αμέλια Ίαρχαρτ, την πρώτη γυναίκα που πέρασε με αεροπλάνο τον Ατλαντικό.

 Η ΜcDonald’s, όμως, έκανε μια κίνηση που ξεχώρισε!

Με αφορμή τη Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, αντέστρεψε το εμπορικό της σήμα: το χρυσό «M» έγινε χρυσό «W» (παραπέμποντας στη λέξη «woman», δηλαδή «γυναίκα»). Σε όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες της αλυσίδας, το «M» είχε γίνει «W».
ςο1

 

Επιμέλεια: Δανάη Κολωνιάρη

Leave a Reply

Your email address will not be published.