Ο Σεμπάστιαν Φέτελ είναι ο μεγάλος νικητής του πρώτου αγώνα της χρονιάς χάρις στην στρατηγική της Ferrari να τον βάλει την κατάληλη στιγμή για πιτ στοπ. Στην δεύτερη θέση ο Χάμιλτον και 3ος ο Κίμι Ράικονεν.

Ο Χάμιλτον είχε οδηγήσει εκπληκτικά τους πρώτους 20 γύρους του αγώνα, αλλά έμεινε πίσω από τον Φέτελ, κατά τη διάρκεια μιας εικονικής περιόδου αυτοκινήτου ασφαλείας, που είχε προκληθεί από την ανάγκη να αποσύρουν από την πίστα την Haas του Ρομέν Γκροζάν. Ενώ ο Χάμιλτον ήταν μπερδεμένος έχοντας χάσει το προβάδισμα χωρίς καμία προειδοποίηση από την ομάδα, ρωτούσε και ξαναρωτούσε στον ασύρματο πως έγινε αυτό… Η Mercedes έχει ειδικούς ανθρώπους στο box, που εισαγάγουν στοιχεία, ώστε με την βοήθεια υπολογιστών να τρέχουν διάφορα σενάρια στον αγώνα. Ένα πρόβλημα προγραμματισμού στο λογισμικό έδειχνε ότι το σύστημα δεν είχε ενημερωθεί για την απειλή του Φέτελ.

Ο διευθυντής της Mercedes, Τότο Βολφ, δήλωσε: «Νομίζαμε ότι είχαμε περιθώριο 3 δευτερολέπτων, αλλά δεν είχαμε… Αν έχουμε πρόβλημα λογισμικού κάπου, πρέπει να το διορθώσουμε. Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι μέσα στο σύστημά μας. Δεκαπέντε δευτερόλεπτα είναι αυτό που χρειαζόμασταν και είχαμε 12. Θεωρήσαμε ότι ήταν αρκετός χρόνος αλλά τελικά δεν ήταν».

Οι Red Bull δεν έπεισαν, παρα τις προσπάθειες και των δύο πιλότων της, ενώ αρνητική έκπληξη υπήρξε η Haas που ενώ  ξεκίνησε εντυπωσιακά με τα δύο της αυτοκίνητα στο τοπ 10, την μέρα του αγώνα τα έχασε από βλάβες κινητήρα. Ο Ρικιάρντο με την 4η θέση έδειξε καλά στοιχεία, ενώ ο Μπότας δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 7η θέση.

Βεβαίως η επίδοση της ημέρας ανήκει στον Φερνάντο Αλόνσο που κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Φερστάπεν και τελικά να πανηγυρίσει μια πανάξια 5η θέση για την MacLaren Renault.

Leave a Reply

Your email address will not be published.